
Моє педагогічне кредоПрофесія вчителя - моя мрія з дитинства. І у виборі професії я не помилилася. Школа - це особливий світ. Тут кожен день не схожий на попередній. Життя в школі «б'є ключем», постійно треба поспішати, поспішати дарувати свою енергію, знання, вміння своїм учням. Бути вчителем, значить не тільки навчати, але і самому постійно вчитися, вдосконалюватися, йти в ногу з часом. А головне, бути цікавим своїм учням. Я не просто вчитель, я - перший учитель, який входить в життя дитини та її сім'ї. І від мене, першого вчителя, залежить, як складеться шкільне життя дитини. Тільки повагу і довіру, щира любов до дітей можуть створити обстановку взаєморозуміння, побачити в кожній дитині особистість. Ще Сократ більше двох тисяч років тому писав: «В кожній людині - сонце, тільки дайте йому світити». Кредо означає «вірю». У що я вірю? Я вірю - що кожна дитина талановита. Талановитий по-своєму. Моя задача, як вчителя - виявити унікальний потенціал кожного учня, допомогти дитині проявити свої найкращі якості, розкрити себе. Розвиток дитини, вдосконалення його кращих якостей може проходити тільки в діяльності. Саме тому, провідною ідеєю мого педагогічного досвіду є моделювання методичної системи, вибір найбільш ефективних технологій, засобів і форм організації спільної діяльності вчителя та учня. Організація проектної діяльності, використання здоров'язберігаючих технологій на уроці, участь в різних заходах - ефективний спосіб зацікавити учнів. Доводиться, звичайно, багато вивчити, підготувати. Але, побачивши результат, не шкода ні часу, ні сил. А вдячні, захоплені погляди учнів - справжня нагорода за працю. Дуже хочеться, щоб мої учні вміли радіти і співпереживати, дружити і вірити у свої сили, завжди вибираючи вірні життєві рішення.
Мої захоплення: квітникарство,нумізматика.
Що значить для мене бути вчителем? Бути прикладом для учнів, намагатися пізнати нове донести до учнів.
Що значить для мене учень? Прихований скарб, до якого необхідно підібрати ключі та створити умови для його розкриття.
Моя мета: Бути справжнім професіоналом. Бачити не лише за деревами ліс, а й у лісі – кожне дерево, а в класі – кожного учня.
До чого прагну? Вчити і вчитися. Зробити знання силою, а це можливо за однієї умови: коли ми їх застосовуємо на практиці.
Немає коментарів:
Дописати коментар